dinsdag 20 september 2011

woohaa, de kop is eraf !

Tsja, en dan moet je je eerste blog gaan schrijven, wat te zeggen ?
Ik kan vertellen over de dingen die me blij maken, zo zag ik laatst een paar enorm stoere bouwvakkers die aan het huppelen waren, en zijn er nu wc parels met eucalyptus en lime geur waardoor ik erg graag naar de wc ga, maar ik ga het in deze blog maar vooral hebben over houtkoorts.
De designers of producten die ik in mijn webwinkel wil gaan verkopen als ik later groot ben, de dingen die ik aan het maken ben, en de iedeeën die ik zit uit te broeden.

Maar voor nu bedenk ik mij ineens dat ik wel wat hulp van jou kan gebruiken..


weet jij namelijk welke dame dit is of door wie ze geschilderd is ?? Ik ben al tijden op zoek ! Mijn dank zal zeer groot zijn als je mij zou kunnen helpen ! Ik weet niet zo goed naar welke kant ze gedraaid moet worden, maar wie weet kan de kenner hier wat mee... ? Ik hoop snel van je te horen, en ik hou jou op de hoogte van de houtkoorts ontwikkelingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten